بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
رای اعتماد کابینه دولت دوازدهم/وزارت کشاورزی
نماینده پیرانشهر تاکید کرد برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشاورزی در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه است که می‌تواند با این اهداف مشکلات حوزه کشاورزی را برطرف کند.
تدبیر24»رسول خضری به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش رشد اقتصادی در حوزه کشاورزی در طول چهار سال گذشته، گفت: تولیدات کشاورزی در طول چهار سال به ۲۱ میلیون تن رسیده است که این میزان افزایش در کمتر حوزه‌ای مشاهده می‌شود.

وی با بیان این که حجتی در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی و برنامه ششم اهداف بلند میان و کوتاه مدت را دنبال می‌کند، گفت: حوزه کشاورزی از جمله حوزه‌هایی است که نیازمند مدیری عمل‌گرا و قدرتمند است، چون این حوزه با مواد غذایی و کسب و کار ارتباط مستقیم دارد.

نماینده پیرانشهر در واکنش به صحبت مخالفان درباره‌ی مدرک تحصیلی وزیر پیشنهادی کشاورزی، اظهار داشت: در سال ۱۳۶۹ که دو وزارتخانه راه و ترابری و سازندگی ادغام شدند و وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد، آقای حجتی با مدرک مهندسی عمران وزیر کشاورزی شد چون حوزه کشاورزی حوزه گسترده‌ای است. طبیعتا کسی که ۳۰ سال در حوزه کشاورزی کار کرده بهترین فرد برای ادامه‌ی کار است نباید همه چیز را در مدرک ببینیم.

خضری افزایش خرید تضمینی گندم و ظرفیت سردخانه‌ها و مواد خام نهاده‌های کشاورزی را از جمله اقدامات مثبت حجتی دانست و ادامه داد: منابع تولید یعنی آب و خاک در این چهار سال ساماندهی شده است و اقداماتی برای بهبود وضعیت کشاورزی صورت گرفته است. این اقدامات باعث شد که ما به همراه تعداد بسیاری از نمایندگان مدافع آقای حجتی باشیم، البته این به معنای وجود مشکلات نیست. انتظار ما این است که آقای حجتی در ادامه‌ی کار مشکلات را برطرف کند.

وی در پایان تسریع در پرداخت خرید تضمینی گندم و جلوگیری از ورود گندم و شکر به کشور را خواسته به حق مردم دانست و از حجتی خواست که در دولت دوازدهم در جهت تحقق این مطالبات گام‌های موثری بردارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، خضری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها