بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
ساعت بیگ بن ، این نماد مشهور شهر لندن که بر فراز رودخانه تامس قرار گرفته است و بخشی از کاخ وست مینیستر از ساختمان مجلس لندن به شمار می رود بدون شک یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری بریتانیا است.

تدبیر24»ناقوس این ساعت به مدت 157 سال هر ساعت از هر روز به صدا در آمده است. اما حالا که یک قرن و نیم از کار کردن آن گذشته است ، دیگر این ناقوس 13 تنی از تاریخ 21 آگوست سکوت خواهد کرد و تا چهار سال بعد دیگر صدایی از آن بیرون نخواهد آمد.

 ‎‏«بیگ بن» ساکت می شود ‏

دلیل سکوت بیگ بن چیست ؟

گفته می شود ساعت بیگ بن به مدت چهار سال تحت بازسازی قرار می گیرد به همین دلیل ناقوس آن نیز خاموش می شود و دفعه بعدی که لندنی ها قادر خواهند بود صدای آن را بشنوند سال 2021 خواهد بود.

بسیاری از مردم این شهر در روز 21 آگوست برای اینکه برای آخرین بار صدای این ناقوس را بشنوند در آخرین ساعت از روز در نزدیکی میدان پارلمان جمع خواهند شد.

ساعت بیگ بن نیاز به بازسازی های عمده ای دارد ، از تمیز کردن آن گرفته تا انجام کوچک ترین تعمیرات روی این ساعت بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود. هرچند این به معنای از کار افتادن این ساعت مشهور نیست بلکه فقط سکوت آن برای کار مهندسین کافیست. در چهره این ساعت تغییری ایجاد نمی شود اما قرار است از موتور الکترونیکی مدرن تری در آن استفاده شود.

‏«بیگ بن» ساکت می شود ‏

‏«بیگ بن» ساکت می شود ‏

برچسب ها: تدبیر24 ، بیگ بن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها