بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
رای اعتماد کابینه دولت دوازدهم/وزارت دادگستری
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: عزیزان، چه کسی بهتر از سیدعلیرضا آوایی می‌تواند مورد وثوق دو قوه قضاییه و مجریه باشد؟
تدبیر24»حسن بهرام‌نیا در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری، گفت: بر خود می‌بالیم که امروز دنیا شاهد یکی از مصادیق مردم سالاری دینی است. مردم‌سالاری که چندی قبل در مقیاس گسترده‌تری به نمایش گذاشته شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: این مردم‌سالاری در حالی برگزاری شد که دور تا دور کشور با موجی از ترور، آتش و دود برگزار شد. انتخابات توام با امنیت، آرامش و حضور و مشارکت حداکثری بیش از ۷۰ درصدی را برگزار کردیم. آیا این مردم که در هر شرایطی حضور می‌یابند آیا محق خدمت شایسته نیستند؟ این امت حتی در زمان رسول‌الله (ص) هم نبوده‌اند. رای اعتماد به وزرا برای امتی انجام می‌شود که لایق بهترین‌ها هستند.

وی افزود: امیدوارم با رای حداکثری مجلس به سیدعلی‌رضا آوایی ایشان خدمت‌گزار مردم شوند. حساسیت وزارت دادگستری از شأن فاخر ویژه‌ای برخوردار است. حول سه محور سوابق و تجارب شغلی، پراکندگی جغرافیایی، بین بخشی بودن وزارت دادگستری و تسلط و تضمین شغلی به ایشان رای می‌دهم.

بهرام‌نیا اظهار کرد: ایشان حدود چهار دهه در بخش‌های مختلف قوای قضاییه و مجریه مشغول کار بوده و سابقه اجرایی دارند. ایشان در طول این مدت به خوبی مسئولیت‌های هر دو قوه را به درستی احصاء کرده است. ایشان خدمت خود را از پست‌های قضایی دادسراها، شعبه یک دادگستری، ریاست دادگستری و رییس کل دادگستری انجام داده است. در دوره اول ریاست جمهوری دکتر روحانی نیز به عنوان معاون وزیر کشور و بازرس ویژه دفتر رییس‌جمهور فعالیت کردند. عزیزان، چه کسی بهتر از ایشان می‌تواند مورد وثوق دو قوه قضاییه و مجریه باشد؟

برچسب ها: تدبیر24 ، بهرام‌نیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها