بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
رای اعتماد کابینه دولت دوازدهم/وزارت دفاع
یک عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه رویکرد امیر حاتمی استفاده از شایسته ترین افراد است، گفت: امیر حاتمی به حمایت از جبهه مقاومت و سپاه قدس اعتقاد دارد و در همین راستا با داشتن اخلاق تعاملی می تواند هماهنگی بین نیروهای مسلح برقرار کند.
تدبیر24»احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:امیر  حاتمی با داشتن بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت در نیروهای مسلح همواره خود را سرباز ولایت دانسته است.

وی برنامه وزیر پیشنهادی دفاع را در ادامه برنامه راهبردی سردار دهقان وزیر دفاع دولت یازدهم دانست و افزود: نوسازی صنایع دفاعی، به کارگیری ظرفیتهای بخش خصوصی و بهینه سازی مدیریت هزینه از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع  است.

امیر آبادی همجنین گفت که امیر حاتمی اخلاقی تعاملی دارد و به همین دلیل می‌تواند هماهنگی بین نیروهای سه گانه ارتش و چهارگانه سپاه و بسیج مستضعفین و تعامل بین نیروهای مسلح و دولت ومجلس برقرار کند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه امیر حاتمی تعصب صنفی ندارد گفت: قائم مقام ایشان در ستاد کل از سرداران سپاه بود که ایشان معتقد به بکارگیری شایسته‌ترین افراد از همه ارگانهای نیروهای مسلح است.

امیرآبادی در پایان با بیان اینکه امیر حاتمی برای حمایت از جبهه مقاومت، دفاع همه جانبه و حمایت از سپاه قدس و سردار قاسم سلیمانی اهتمام دارد گفت که ایشان برای دفاع از کشور در تمام ابعاد و تجهیز مرزبانی برنامه دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها