بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
رای اعتماد کابینه دولت دوازدهم/وزارت دفاع
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی دفاع نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح است، گفت که تمامی نمایندگان با هر گرایش سیاسی با رای قاطع به امیر حاتمی نشان دهند که پشتیبان نیروهای مسلح هستند.
تدبیر24»شهروز برزگر به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دفاع و  پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) مجلس با بیان اینکه امیر حاتمی فردی ولایی، اخلاق مدار و مدیری خوش فکر و قانونمند است، گفت: امیر حاتمی نقش مهمی در ارتقای آمادگی رزمی ارتش و سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی بسیج، تصمیم سازی و ساماندهی فرماندهی برای مقابله با دشمنان داشته که ادامه خدمت او در ستاد کل نیروهای مسلح منشا خیری خواهد بود.

به گفته وی، مبانی برنامه امیر حاتمی بر پایه تدابیر رهبری، قانون اساسی، اهداف دولت و سند چشم انداز، سیاست‌های کلی نظام، قانون وزارت دفاع، اسناد راهبردی نیروهای مسلح، برنامه ششم توسعه، نقشه جامع علمی کشور و تامین نیازهای امروز نیروهای مسلح تدوین شده است.

برزگر، حاتمی را نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح دانست و گفت: رای قاطع نمایندگان آن هم بدون مخالفت به امیر حاتمی بیانگر حمایت آنها از نیروهای مسلح و امر مقدس دفاع و قدردانی از خدمات آنها است.

وی ادامه داد: ایران با داشتن کمترین بودجه دفاعی در بین کشورهای منطقه از بیشترین قدرت دفاعی برخوردار است  به گونه‌ای که وزارت دفاع با بیش از 100 دانشگاه از تولیدات قریب به 4 هزار شرکت استفاده می کند. موشک‌های نقطه زن و انواع ادوات جنگی را طراحی و تولید کرده است.

نماینده سلماس تاکید کرد: توانایی وزارت دفاع به گونه ای است که اگر وزارت صنعت در خودرو سازی از آن استفاه کند دیگر شاهد این مقدار تلفات جانی و مالی نخواهیم بود.

برزگر با تاکید بر لزوم انتقال پادگان‌ها از داخل به بیرون شهرها و انجام این کار از سوی امیر حاتمی گفت: ما بهترین تجهیزات نظامی با شجاعترین نیروها را داریم که باید این نیروها مورد حمایت مجلس و دولت قرار گیرد. لذا می خواهیم مجلس و دولت برای ارتقای زندگی نیروهای مسلح اهتمام ویژه ای داشته باشد.

این عضو فراکسیون امید در پایان تاکید کرد: تمامی فراکسیون های مجلس با رای قاطع به وزیر پیشنهادی دفاع به دور از سلیقه ها نشان دهند پشتیان نیروهای مسلح هستند و خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها