بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
تروریست های داعشی در شیوه ای جدید برای حمله به مردم و نیروهای امنیتی عراق، از چهارپایان به عنوان سلاح جنگی و اجرای حملات تروریستی خود استفاده می کنند.

تدبیر24»به گزارش پایگاه شبکه اسکای نیوز عربی، روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت: اقدام تروریست ها در کارگذاشتن مواد منفجره در خورجبن یک الاغ درمنطقه الرشاد واقع در جنوب غرب کرکوک در شمال عراق به انفجار و کشته شدن سه نفر از آنان منجر شد.

براساس این گزارش، دراین حمله پنج نفر دیگر نیز از عناصر این گروه مجروح شدند.

گفته می شود که تروریست ها قصد داشتند که این الاغ را برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی عراق به منطقه جبال حمرین در شمال شرق عراق بفرستند.

یادآور می شود، در ماه گذشته، دندان های زنی که برای داعش کار می کرد و ملقب به «فک تمساح» بود، در پاسخ به "گاز گرفتن" صدها زن عراقی، در یک عملیات انتقام جویانه خُرد شد. این زن، به بهانه نقض قوانین مربوط به پوشش که داعش وضع کرده بود، زنان را گاز می گرفت.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها