بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن برای نخستین بار با تیم جدیدش در ورزشگاه پارک دِ پرنس بازی خواهد کرد.
تدبیر24»نیمار در لیگ یک فرانسه شرایط خوبی دارد. او نه تنها در این کشور محبوبیت دارد و توسط هواداران پاری ‌سن‌ ژرمن تحسین می‌شود بلکه توانست در نخستین بازی‌اش برای PSG  گلزنی کند. مهاجم برزیلی هفته‌ گذشته برابر گنگان یک گل زد، یک پاس گل داد و تیمش نیز پیروز شد.

عملکرد درخشان نیمار در بازی نخست در خارج از خانه‌ اتفاق افتاد. او امشب (یک‌شنبه) برای نخستین بار با پیراهن تیم جدیدش در پارک دِ پرنس و مقابل هوادارانش بازی خواهد کرد. تماشاگران حاضر در این ورزشگاه همیشه ستاره برزیلی را به عنوان بازیکن حریف دیدند اما امشب با آغوشی باز پذیرای مهاجم برزیلی خواهند بود. آیا نیمار می‌تواند امشب برابر تولوز مطابق انتظار ظاهر شود؟ در ادامه به عملکردهای پیشین این بازیکن در پارک دِ پرنس اشاره می‌شود.

شروع شیرین

نیمار نخستین بار در سال ۲۰۱۴ به پارک دِ پرنس رفت تا در بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند. او با خوشحالی این ورزشگاه را ترک کرد چون در نیمه دوم با پاس دنی آلوس گلزنی کرد اما بارسلونا ۳ بر ۲ مغلوب حریف فرانسوی‌اش شد.

نخستین و تنها پیروزی

مهاجم برزیلی در دومین حضورش در پایتخت فرانسه به عملکرد درخشانش ادامه‌ داد. این اتفاق در ۱۵ آوریل ۲۰۱۵ رخ داد و بارسلونا توانست در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۳ بر یک پاری ‌سن‌ ژرمن را شکست دهد. نیمار دوباره با پاس لیونل مسی گلزنی کرد. این دومین و آخرین گلش در این ورزشگاه بود.

خداحافظی تلخ

ستاره برزیلی در حالی با پارک دِ پرنس خداحافظی کرد که تیمش یکی از بدترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت. نیمار هم جز آنها بود. این اتفاق در سال ۲۰۱۷ و در مرحله یک هشتم نهایی رخ داد و پاری ‌سن‌ ژرمن با چهار گل یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ بارسا را به ثبت رساند. با این حال در بازی برگشت نیمار درخشید و بارسلونا معجزه نوکمپ را رقم زد. این تیم پیروزی تاریخی ۶ بر یک را به دست آورد.

آمار نیمار در ورزشگاه جدیدش سه بازی، دو گل و یک پیروزی است. باید دید امشب این آمار بهتر می‌شود یا نه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها