بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی برای وزرای جدید دولت دوازدهم آرزوی توفیق کرد.
تدبیر24»علی لاریجانی پس از اعلام نتیجه وزرای پیشنهادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفت: برای وزرایی که توانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند آرزوی توفیق می‌کنیم و امیدواریم همانطور که مجلس به آنها اعتماد کرد، متناسب با اسناد بالادستی بویژه برنامه ششم توسعه با جدیت امور مردم را سامان دهند.

وی افزود: برای آقای بیطرف که نتوانستند رای اعتماد مجلس را برای وزارت نیرو کسب کنند آرزوی توفیق در کسوت دیگری داریم.

رئیس مجلس در پایان ضمن قدردانی از نمایندگان، رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی گفت: مجلس با طمانینه نظرات موافق و مخالف را سنجید و فراکسیون‌ها تلاششان را کردند. امیدواریم نتیجه این رای برای کشور خیر و برکت داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها