بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
مسئول دبیرخانه سومین جشنواره «مادران قصه‌گو» از آغاز داوری این جشنواره با حضور کارشناسان حوزه قصه و قصه‌گویی در مناطق مختلف شهر تهران خبر داد.
تدبیر24»بر اساس خبر رسیده از فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، حامد طراحی با اعلام این خبر افزود: سومین جشنواره «مادران قصه‌گو»ی شهر تهران به منظور انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و سنت‌های ایرانی اسلامی به کودکان به‌صورت غیرمستقیم و فراهم آوردن زمینه‌های ارتباط و اُنس بیشتر اعضای خانواده با ابزار قصه‌گویی، در حال برگزاری است.

او افزود: مرحله نخست این جشنواره در قالب کارگاه‌های آموزشی قصه‌گویی برای مادران در سطح مراکز فرهنگی هنری شهر تهران اجرا شد و بیش از ۳۰۰۰ ثبت نام‌شده در مناطق مختلف پایتخت آموزش قصه‌گویی دیدند.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و لزوم توجه مادران به قصه و بهره‌گیری از آن برای تربیت فرزندان از ۱۷ تیر  کار خود را در منطقه ۱۸ به عنوان دبیرخانه جشنواره و همچنین در هشت منطقه دیگر آغاز کرد و مادران ثبت نام‌شده در کارگاه‌های قصه‌گویی  و زیر نظر مربیان مجرب، مهارت‌ها و آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

مسوول دبیرخانه سومین جشنواره مادران قصه‌گو با اشاره به آغاز داوری این جشنواره از ۳۰ مرداد افزود: مرحله مقدماتی داوری سومین جشنواره مادران قصه‌گوی شهر تهران روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۰ و ۳۱ مرداد و ۴ شهریور برگزار می‌شود. در این مرحله ۱۷۰ نفر برگزیده هر دوره از مناطق ۵-۶-۸-۱۰-۱۱-۱۲-۱۳-۱۴-۱۸ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از هر منطقه نفرات اول تا سوم هر گروه مشخص می‌شوند.

او ادامه داد: داوری مناطق ۱۲و ۱۳و ۱۴ در منطقه ۱۴ و مناطق ۱۰-۱۱ و ۱۸ در منطقه ۱۱ برگزار می‌شود. همچنین داوری مناطق ۵ و ۶ در منطقه ۵ برگزار خواهد شد. داوری منطقه ۸ نیز در همان منطقه برگزار می‌شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در باره داوران سومین جشنواره مادران قصه‌گوی شهر تهران گفت: مژگان خلیل‌پور،الهام دارابی، مهرنوش قربانعلی، لیلا ملت‌دوست، سودابه فلاحیان، ام‌لیلا شعبانی، فریبا حبیبی، محبوبه محرابی، مریم تهرانی، اعظم ترانی و مهرناز قربانعلی داوران این جشنواره هستند که هرکدام دارای سوابقی ارزنده در حوزه نویسندگی، پژوهش و آموزش قصه‌گویی، فعالیت‌های تخصصی ادبی، فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و داوری جشنواره های ادبی استانی، کشوری و بین‌المللی هستند.

او افزود: نفر اول در هر منطقه  برای حضور در مرحله نهایی داوری در سطح شهر تهران به دبیر خانه جشنواره در فرهنگسرای خاتم (ص) معرفی و به نفرات دوم و سوم نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. آئین اختتامیه سومین جشنواره مادران قصه‌گو ۱۸ شهریور همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

دبیرخانه سومین جشنواره مادران قصه‌گو در فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در یافت‌آباد، شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی واقع  و با شماره تلفن ۶۶۲۰۷۰۶۸  آماده پاسخگویی به سئوال‌های شهروندان است.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها