بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد چند فیلم جدید برای اکران در سینماها خبر داد.

تدبیر24»غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره مصوبات جلسه ششم شهریورماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: در این جلسه قرارداد فیلم «شکلاتی» سهیل موفق برای اکران در سرگروه «زندگی» پس از پایان نمایش فیلم «خفگی» ثبت شد. همچنین قرارداد دو فیلم «ماجان» رحمان سیفی‌آزاد در سرگروه استقلال پس از فیلم «نرگس» و فیلم «من و شارمین» بیژن شیرمرز در سرگروه قدس پس از فیلم «ساعت 5 عصر» به ثبت رسید.

او درباره دو فیلم «ماجان» و «من و شارمین» توضیح داد: پیش از این قرارداد دو فیلم «ایتالیا ایتالیا» و «خالتور» ثبت شده بود اما با توجه به همزمانی اکران این دو اثر سینمایی که فضای طنز و شاد دارند با ماه محرم قرار بر این شد که دو فیلم «ماجان» و «من و شارمین» در گروه‌های سینمایی آن‌ها جایگزین شوند و اکران دو فیلم دیگر به بعد موکول شد.

فرجی ادامه داد: فیلم «تابستان داغ» با توجه به اینکه فیلم «پا تو کفش من نکن» با یک هفته تأخیر در سینما ماندانا اکران شده بود، از چهارشنبه همین هفته (هشتم شهریورماه) در همین سینما اکران می‌شود. همچنین دو فیلم «زیر سقف دودی» و «رگ خواب» طبق آیین‌نامه شورا روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه آخرین روز اکران خود را در سینماهای تهران، براساس سقف 10 هفته اکران سپری خواهند کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، سینما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها