بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
باران کوثری بازیگر مطرح سینما در فیلم جدیدش نقش بازیکن تیم‌ملی فوتسال را بازی می‌کند.
تدبیر24»عرق سرد، دومین ساخته سینمایى سهیل بیرقی (کارگردان فیلم من با بازی لیلا حاتمی) که از اواخر تیرماه آغاز شده بود پس از ۴٠ جلسه در تهران به پایان رسید. باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلى «عرق سرد» هستند.
باران کوثری برای حضور در این فیلم  ۲۱ کیلو وزن کم کرده و  نقش او به زندگی نیلوفر اردلان شباهت هایی دارد. اردلان دو سال قبل به دلیل مخالفت همسرش با خروج او از کشور و ضبط گذرنامه‌اش، نتوانست تیم ملی فوتسال زنان ایران را در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۵ همراهی کند.
باران دختر جهانگیر کوثری است و پدرش بازیکن فوتبال، گزارشگر، مجری و روزنامه‌نگار ورزشی است.

 

باران کوثری در فیلم عرق سرد

جدیدترین ساخته‌ کارگردان فیلم «من» با بازی باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی پیش بینی می‌شود با سپری کردن مراحل آماده سازی، در جشنواره‌ی فیلم فجر رونمایی شود.

تدوین فیلم «عرق سرد» که همزمان با فیلمبرداری توسط بهرام دهقانی آغاز شده بود،این روزها آخرین مراحل نهایی را سپری می‌کند.

سهیل بیرقی نویسنده و کارگردان، کامران حجازی مجری طرح و مدیر تولید، فرشاد محمدی مدیر فیلم‌برداری،مهدی صالح کرمانی صدابردار، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، دستیار اول کارگردان:محمدرضا کشمیری، جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل، امیرحسین شجاعی عکاس و مهدی داوری به عنوان تهیه‌کننده از عوامل اصلی هستند که در تولید این فیلم همکاری دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها