بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۸۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
تدبیر24»رستورانی برای خوردن بزرگ ترین سوشی دنیا

در استان آیچی ژاپن رستورانی هست که به خاطر سرو بزرگ ترین سوشی های دنیا معروف شده است؛ سوشی هایی که ۲۰ سانتی متر قطر و نزدیک ۶ کیلو وزن دارد. رستوران اومواکا (Umewaka) در شهر آنجو شبیه هیچ کدام از دیگر رستوران های سوشی دنیا نیست چون در اینجا این غذای معروف ژاپنی در اندازه های معمول خودش درست نمی شود. در اومواکا همه ی سوشی ها آنقدر اندازه ی بزرگی دارند که به این راحتی ها تمام نمی شوند! برای آشنایی بیشتر با رستوران اومواکا در ادامه با الی گشت همراه باشید.
بزرگ ترین سوشی دنیا

اگر از کسانی هستید که غذاهای ژاپنی و مخصوصا سوشی را دوست دارید حتما سری به رستوران اومواکا بزنید چون در این رستوران می توانید آنقدر سوشی بخورید که تا حتی تا مرز دلزدگی هم پیش روید! وقتی به این رستوران رفتید منویی را در مقابلتان می بینید که همه ی غذاهایش معمولی ست به جز یک غذا! در این منو سوشی مخصوص و بزرگی توجهتان را به خود جلب می کند و شاید هم وسوسه تان کند که آن را سفارش دهید البته خیلی از گردشگرن فقط برای خوردن همین غذا به این رستوران می آیند و معمولا هم نمی توانند آن را تا آخر تمام کنند!
رستورانی با بزرگ ترین سوشی

رول سوچی ای که در این رستوران منحصربفرد درست می شود آنقدر بزرگ است که به آن رول بخشنده می گویند و در آن ۲۴ مواد خوشمزه شامل انواع ماهی و غذاهای دریایی، سبزیجات، برنج و جلبک های دریایی به کار می رود، وزنش تقریبا ۶ کیلوگرم و قطرش ۲۵ سانتی متر است. البته فکر نکنید به محض اینکه به داخل رستوران بروید و این غذا را سفارش دهید چند دقیقه بعد آن را برایتان آماده می کنند چون معلوم است که درست کردن غذایی به این بزرگی زمان زیادی لازم دارد پس باید حداقل دو روز زودتر این غذا را سفارش دهید. همین که شروع به خوردن این غذا می کنید مطمئن باشید که هنوز اولین رول آن تمام نشده سیر می شوید!
سوشی

حتما تا به حال فهمیده اید که یک همچین غذایی نمی تواند غذای ارزانی باشد. برای خوردن این غذا باید حدود ۲۰۰ دلار پول دهید البته بعد از اینکه غذایتان تمام شد خیالتان راحت است که حتما سیر شده اید! اگر از طرفداران سوشی نیگری (سوشی ای که با برنج و ماهی خام درست می شود) باشید باز هم این رستوران می تواند شما را راضی کند. اگر در اینجا این غذا را سفارش دهید به شما یک سینی چوبی پر از خوراکی های خوشمزه و بزرگ داده می شود خوراکی هایی مثل تخم ماهی ها، تاماگویاکی (املت ژاپنی)، ماهی ماگورو و انواع دیگری از ماهی ها. شاید چندان علاقه ای به سوشی نداشته باشید اما هستند گردشگرانی که به ژاپن می روند تا تنها یکی از سوشی هایی که در  رستوران اومواکا سرو می شود را امتحان کنند.
برچسب ها: سوشی ، رستوران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها