بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مهاجم این فصل پرسپولیس در حالی در تبریز رونمایی شده بود که هنوز شرایط بدنی ایده آلی را پشت سر نمی‌گذاشت، با این حال یک گل فوق العاده برای سرخپوشان ثبت کرد.
تدبیر24»پرسپولیس در شرایطی دیدار معوقه خود در تبریز برابر گسترش فولاد را برگزار خواهد کرد که شرایط بدنی ملی‌پوشان این تیم با توجه به فاصله زمانی 48 ساعته از آخرین دیدار تیم ملی باعث می‌شود تا برانکو بیشتر روی نفراتی که در اختیار داشته، امیدوار باشد. در این میان گادوین منشا که زننده آخرین گل پرسپولیس بوده، امیدوار است در تبریز بار دیگر موفق به گلزنی شود و تیمش را به صدر جدول برساند. او که در ابتدای فصل به دلیل بیماری دو بازی ابتدایی در سوپرکاپ و هفته اول لیگ را دور از ترکیب بود، در دیدار مقابل تراکتورسازی در ترکیب 11 نفره حاضر شد و توانست گل سه امتیازی سرخ‌ها را به نام خود کند. او در جدال پایانی پرسپولیس نیز توانسته یک گل ارزشمند مقابل الاهلی به ثبت برساند تا این روزها از انگیزه بالایی برای تکرار موفقیت‌های خود برخوردار باشد.

 


گلزنی منشا در تبریز می‌تواند او را بیش از پیش امیدوار به هدفی که در جمع سرخپوشان در ذهن دارد نزدیک کند و باید دید او مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ موفق خواهد شد یا خیر.

 

برچسب ها: تدبیر24 ، منشا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها