بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
در دیدار فرمانده سپاه با وزیر دفاع مطرح شد
‌سرلشکر جعفری و امیر سرتیپ حاتمی در دیداری به تبادل نظر پیرامون مسائل دفاعی کشور و همکاری‌های متقابل سپاه و وزارت دفاع پرداختند.
تدبیر24»در پی انتصاب امیر سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت دفاع، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

‌در این دیدار سرلشکر جعفری با اظهار خرسندی از انتصاب شایسته امیر حاتمی به سمت وزیر دفاع و تاکید بر اهمیت تمرکز نگاه‌ها و تلاش‌ها به سمت شناخت دقیق وضعیت و مقتضیات امروز حوزه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران راهبرد تحریم‌، تهدید و فشار به نظام را برغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستور کار دارند و هر روز با پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص آن را رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی  با آن مقابله شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تاکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح ‌گفت: ما در امتداد تلاش‌های درخشان و تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی را به کار خواهیم گرفت.
‌ حاتمی تصریح کرد: امیدوارم با همفکری، همگرایی و تبادل تجارب ، شرایط اطمینان بخشی در فرآیند تامین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد خواهیم کرد.
در این دیدار فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع از صنعت دفاعی به عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادارترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کردند و با تأکید بر مبنا قرار دادن منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، تصریح کردند: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌رو، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به فضل الهی باشتاب روزافزون تداوم می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها