بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از مرز شلمچه گفت: امنیت و انضباط زائران اربعین حسینی(ع) یکی از مهمترین اولویت های پلیس است.
تدبیر24»سردار "محسن فتحی‌زاده" در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و نیز بررسی وضعیت تردد زائران با حضور در جلسه ستاد اربعین 96، اظهارداشت: در بازدیدی که از دو مرز شلمچه و چذابه انجام شد، معایب و نقاط ضعف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طبق آخرین هماهنگی ها، در مدت زمان باقیمانده تا فرا رسیدن ایام اربعین همه شرایط برای برگزاری این راهپیمایی عظیم مهیا و زیرساخت های لازم آماده بهره برداری باشد.

وی ادامه داد: در دیدار با مسئولان محلی و مجریان طرح های مختلف تأکید داشتیم که تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا شرایط لازم را آماده و زیرساخت ها نیز مهیا شود تا بتوانیم از زائران حسینی(ع) در ایام اربعین استقبال خوبی داشته باشیم.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: پیش بینی ما برای سال جاری این است که با افزایش زائر مواجه می شویم، به همین خاطر باید آمادگی بیشتری داشته باشیم تا مشکلی در مسیر راه به وجود نیاید.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا توصیه کرد: همانطور که همه مسئولان تأکید داشتند، اکنون فرصت مناسبی است تا زائران، خود را برای این سفر معنوی بسیار باعظمت آماده کنند، بنابراین از هم اکنون بایستی نسبت به تأمین شرایط سفر اقدامات لازم انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی ظرفیت های خود را برای صدور گذرنامه تقویت کرده ایم و آمادگی خدمات رسانی در شیفت های متعدد نیز وجود دارد؛ در این مدت تقاضای صدور گذرنامه را سریعا پاسخ و به متقاضیان ارسال می کنیم.

وی با اعلام اینکه بر اساس هماهنگی های انجام شده، صدور روادید در آینده ای نزدیک شروع می شود، تأکید کرد: زائران بایستی برای ثبت نام در سامانه ها و اخذ روادید اقدام کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بر مهیا شدن اسناد و مدارک برای اعزام به سفر عتبات عالیات تاکید و تصریح کرد: از زائران تقاضا داریم تا سفر خود را به روزهای آخر اربعین موکول نکنند چون در آن ایام، معمولا تراکم و فشار جمعیت بیشتر و احتمال معطل شدن در مسیر نیز وجود دارد.

سردار فتحی زاده توصیه کرد: زائران در صورت امکان، سفر خود را در همان اوایل ماه صفر که آغاز فرآیند اربعین و این راهپیمایی عظیم است، شروع تا به موقع به زیارت خود برسند و با سلامتی و امنیت کامل به کشور بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امنیت و انضباط زائران اربعین حسینی یکی از مهمترین اولویت های ناجا است، تصریح کرد: استقبال زائران سال به سال افزایش خواهد یافت، به همین دلیل ملاحظات امنیتی یکی از موضوعات جدی  است که با برنامه ریزی دقیق جهت ساماندهی و آماده سازی شرایط خوب و کیفی برای سفر زائران و تقویت زیر ساخت ها میسر خواهد بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به زائران اربعین حسینی(ع) توصیه کرد: در حین مسافرت از مبدأ سکونت تا مرز و همچنین خارج از کشور تا بازگشت به کشور با مأموران امنیتی ـ انتظامی همکاری لازم را داشته باشند و بایستی به تذکرات، تأکیدات و راهنمایی های این مأموران و مسئولان توجه لازم را داشته باشند تا در مسیر هیچ اتفاقی برای آنها رخ ندهد و با سلامت در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کرده و به استان خود مراجعت کنند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها