بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
ارتش صهیونیستی بزرگترین مانور نظامی خود را طی ۲۰ سال گذشته با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروی زمینی، هوایی و دریایی ارتش و نیروی ذخیره در نزدیکی مرزهای لبنان و سوریه آغاز کرد.
تدبیر24»روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، این رزمایش‌ها ۱۱ روز طول خواهد کشید و شبیه سازی شده عملیات تخلیه شهرها، ممانعت از هر گونه نفوذ نیروهای حزب‌الله از مرزها، حمله به لبنان و نیز خنثی کردن فعالیت‌ گروه‌های جاسوسی است.

این رزمایش که با مشارکت شاخه شمالی ارتش صهیونیستی برگزار شده از سال ۱۹۹۸ تاکنون بی‌سابقه است و نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در آن مشارکت خواهند داشت.

آخرین رزمایش گسترده این رژیم در سال ۱۹۹۸ شامل سناریوی جنگ علیه سوریه بود.

این مانور گسترده ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و با حضور ۳۰ هزار سرباز به منظور شبیه سازی جنگ با حزب الله برگزار می‌شود.

به نوشته آحارونوت، ده‌ها جنگنده اسرائیلی به اضافه پهپادها در انوع مختلف در این رزمایش شرکت دارند.

رژیم صهیونیستی سال گذشته هم مانوری محرمانه به منظور شبیه سازی نفوذ افراد مسلح از غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف این منطقه برگزار کرده بود تا جلوی تکرار حمله مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس به پایگاه نظامی ناحل عوز در شرق غزه در جریان جنگ ۵۱ روزه سال ۲۰۱۴ را بگیرد.  

برچسب ها: تدبیر24 ، صهیونیست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها