بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک لحظه غفلت کردیم و گل تساوی را در دقایق پایانی دریافت کردیم.
تدبیر24»سردار آزمون بعد از تساوی ایران مقابل سوریه عنوان کرد: متاسفانه در دقایق آخر بازی تمرکز نداشتیم و همین کافی است تا گل بخوریم. یک لحظه غفلت کردیم و فوتبال همین است.

او درباره لغو جشن صعود ایران بیان کرد:‌ این‌ها همه به دلیل بی برنامگی است. ابتدا گفتند قرار است آتش بازی داشته باشند اما در آحرین لحظه گفتندAFC  اجازه نداده است. آن‌ها می‌توانستند از اول این را بگویند و بازیکن‌ها را منتظر نگذارند.

مهاجم تیم ملی فوتبال تاکید کرد: متاسفانه به ما بازیکن‌ها احترام نمی گذارند. ما باید چه کار می‌کردیم؟ شما دیدید وقتی از کره جنوبی به ایران آمدیم چه کار کردند.

آزمون همچنین در مورد وقت‌کشی سوری‌ها تصریح کرد: کل عرب‌ها اینطور هستند و دوست دارند وقت تلف کنند.

او همچنین به رکورد شکست ناپذیری ایران اشاره کرد و افزود: رکورد نباختن به تیم‌های آسیایی پابرجاست و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم.

بازیکن ملی پوش ایران درمورد پرداخت پاداش صعود نیز گفت: پاداش کجا بود؟ ما که ندیدیم!

آزمون همچنین درباره بی‌اخلاقی بازیکنان سوریه به خبرنگاران گفت: آن‌ها در مالزی هم به ما فحش ناموسی می دادند اما به احترام آن ها، کاری نکردیم.

او در پایان در پاسخ به این پرسش که نظرش درمورد عدم دعوت از مسعود شجاعی به تیم ملی چیست گفت: نظری ندارم.

برچسب ها: تدبیر24 ، پاداش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها