بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
رنجبر با بیان اینکه هر روزه شاهد رشد سریع فست‌فودها هستیم، تصریح کرد: فست‌فودها با توجه به دغدغه شهروندان و پیچیدگی زندگیها، یکی از اصلی‌ترین سرانه‌های غذایی مردم شده است.
تدبیر24»سعید رنجبریان درباره اهداف برگزاری جشنواره غذاهای سنتی ایرانی و آذری اظهار کرد: در این جشنواره سعی کردیم، غذاهایی که برای بدن مفید هستند را در معرض عموم قرار دهیم و ترویج فرهنگ غذاهای اصیل ایرانی هدف اصلی ما بود تا به مردم منطقه و شهرمان بگوییم که سهم غذاهای فست‌فودی از سرانه‌ غذایی خود را کاهش دهند.
وی با بیان اینکه هر روزه شاهد رشد سریع فست‌فودها هستیم، تصریح کرد: فست‌فودها با توجه به دغدغه شهروندان و پیچیدگی زندگیها، یکی از اصلی‌ترین سرانه‌های غذایی مردم شده است.
رئیس فرهنگسرای مهر با بیان اینکه ما نگاهمان، نگاه سلامت‌محور بوده تا به طبع آن روح جامعه هم سالم شود و به طبع آن شهر و کشورمان در سلامت بماند، تاکید کرد: بیمارستانها پُر است از بیمارانی از اقشار مختلف مردم که اگر این موضوع را ریشه‌یابی کنیم، یکی از اصلی‌ترین دلایل آن تغذیه نامناسب است.
رنجبریان با بیان اینکه در دوره قبل جشنواره غذاهای سنتی ایرانی، 80 خانواده شرکت کرده بودند، گفت: 120 خانواده در این دوره شرکت کردند و به دلیل اینکه بسیاری از مردم منطقه آذری‌زبان هستند، این جشنواره در دو بخش غذاهای سنتی ایرانی و سنتی آذری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سفره آرایی، طعم و بوی غذا و رنگ غذا در انتخاب غذاهای برگزیده این جشنواره موثر است، خاطرنشان کرد: اساتید آشپزی با حضورشان باعث ایجاد ارزش در بین خانواده‌ها برای خوردن غذاهای سنتی می‌شوند و  زمانیکه فرزندان یک خانواده در این جشنواره می‌بینند، غذای مادرشان دیده می‌شود، رغبت بیشتری به خوردن غذاهای سنتی در بین آنها ایجاد می‌شود.
مطالب مرتبط
برچسب ها: فست فود ، سلامت ، غذا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها