بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
بازیکن پر حرف و حدیث که با کلی اما و اگر به استقلال پیوست به بهترین خرید استقلال تبدیل شده است.
 تدبیر24»در دوران نقل و انتقالات دعوای استقلال و سپاهان برسر جذب جباروف به یک سوژه آزار دهنده تبدیل شده بود. فوتبالی‌ها بر این باور بودند که بازیکن 34 ساله ازبک چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد که دو باشگاه اینطور به جان هم می افتند اما همان بازیکن پر حرف و حدیث که با کلی اما و اگر به استقلال پیوست به بهترین خرید استقلال تبدیل شده است.
 
بازیکن ازبک اصلا با استقبال هواداران مواجه نشد و مثل بعضی از خریدهای استقلال هم روی دوش هواداران به تمرین نیامد اما تاکنون بهتر از سایر خریدها بازی کرده است و شاید منصوریان در بازی‌های بین المللی بتواند روی توانایی او حساب باز کند. جباروف در حال حاضر به کشورش سفر کرده و در ایران حضور ندارد اما به محض بازگشت به جمع استقلالی‌ها ملحق می‌شود تا بتواند برای این تیم بازی کند. در روزهایی که انگشت انتقاد فوتبالی‌ها به طرف خریدهای منصوریان نشانه رفته شاید جباروف بتواند سرمربی استقلال را از این همه فشار نجات دهد. هافبک ازبکستانی اما معلوم نیست در بازی جام حذفی استقلال حضور داشته باشد و منصوریان در روزی که بازیکنان با تجربه‌اش غایب هستند مجبور است به جوان‌ترها بازی دهد البته شاید این بار هم نبود باتجربه‌ها توفیق اجباری برای تیم منصوریان باشد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها