بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
نماینده مردم‌ کرج در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: برای خروج‌ کشور از وضعیت فعلی بانک‌ها باید از حالت بنگاهداری خارج شوند.
تدبیر24»عزیز اکبریان امروز در مراسم تجلیل از تعاونگران برتر استان اظهارکرد: انتقاد سازنده از مسئولان بستر پیشرفت و توسعه کشور را فراهم خواهد کرد.

وی با گلایه از گسترش فرهنگ سرکشی بی‌مورد در ساعات اداری افزود: برگزاری جلسات و سرکشی‌های متعدد و بی‌مورد در ساعات اداری فرهنگ غلطی است که در کشور باب شده است.

نماینده مردم‌ کرج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیریت، هنری است که باید تمامی مسئولان از آن برخوردار باشند.

اکبریان درادامه با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بخش‌های مختلف توسط مدیران، ادامه داد: نجات اقتصادکشور با توجه به بخش تعاون و بخش خصوصی محقق خواهد شد.

وی توضیح داد: موفقیت در راستای ایجاد ایرانی آباد در صورتی حاصل خواهد شد که تعاونی‌ها و بخش خصوصی درکشور بیش از گذشته فعال شود.

اکبریان بابیان اینکه برای نجات‌ کشور باید بانک‌ها از حالت بنگاهداری خارج‌ شده و مدیریت در این حوزه تغییر کند، خاطرنشان کرد: دولت باید حمایت لازم از بخش تعاون و بخش خصوصی را در صدر اقدامات خود قرار دهد، نجات اقتصاد کشور به ۴۰۰ میلیارد دلار اعتبار نیازمند است.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها