بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
در جریان بازدید از ساختمان رسانه‌ای دانشگاه آزاد صورت گرفت؛
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در جریان بازدید از رسانه‌های این دانشگاه، مراکز تخصصی خبرگزاری آنا را افتتاح کرد.
تدبیر24»دکتر علی‌اکبر ولایتی، صبح امروز در نشست مطبوعاتی در محل ساختمان‌ رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی به تبین اهداف و برنامه‌های این دانشگاه پرداخت و در ادامه از ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد .

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از خبرگزاری آنا، مرکز آموزش‌های آزاد، مرکز افکارسنجی، مرکز پژوهش ها و آژانس فضای مجازی این رسانه را افتتاح کرد. این مراکز قرار است در راستای ماموریت های تعریف شده علاوه بر افزایش کیفیت خروجی این خبرگزاری به صورت فراگیر به ارائه خدمات به عموم دستگاه ها و نهادها به خصوص دانشگاه ها بپردازد .

همچنین چند طرح فرهنگی شامل پایگاه بسیج رسانه‌‌ای شهید حججی و اولین مهد قرآن چند زبانه دانشگاه آزاد نیز با حضور دکتر ولایتی، در ساختمان رسانه‌های دانشگاه آزاد افتتاح شد.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
آقای ولایتی خودستائی تا چه حد؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها