بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
بررسی‌ها نشان می‌دهد وجود یک نوع باکتری در گلو با عفونت مفصلی و استخوانی در کودکان مرتبط است.
تدبیر24»در این بررسی آمده است وجود یک نوع باکتری در گلوی کودکان می‌تواند نشان‌دهنده وجود همین عفونت در استخوان‌ها و مفصل‌های آنان هم باشد. نتایج این بررسی می‌تواند به بهبود روش‌های درمانی برای عفونت‌های کشنده و خطرناک منجر شود.

پزشکان پیش از این باور داشتند بیشتر عفونت‌های استخوانی و مفصلی در کودکان از انواع باکتری‌ها همچون استافیلوکوک و استرپتوکوک ناشی می‌شود اما اکنون متخصصان قادر هستند در تشخیص باکتری‌های عامل عفونت عملکرد بهتری داشته باشند.

در این بررسی پزشکان به مطالعه روی ۷۷ کودک در کانادا و سوئیس پرداختند که شش ماهه تا ۴ ساله بوده و دچار عفونت استخوانی و مفصلی بوده‌اند. سپس آنان این کودکان را با ۳۰۰ کودک دیگر مقایسه کردند.

به گزارش هلث دی نیوز، متخصصان با متدهای تشخیصی دریافتند اکثریت کودکان کمتر از چهار سال از عفونت مفصلی و استخوانی رنج می‌برند که از باکتری "کینگلا" ناشی می‌شود. علاوه بر این، مشخص شد در گلوی ۷۰ درصد کودکان مبتلا به عفونت استخوانی/مفصلی این باکتری‌ها وجود داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها