بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
ملی پوشان رویینگ ایران به یک طلا، یک نقره و یک برنز آسیا دست پیدا کردند.
تدبیر24»فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا از صبح امروز در تایلند آغاز شد و ملی پوشان رویینگ ایران به آب زدند و درخشیدند. خشایار عباس آبادی در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن مردان پس از پاروزنان قزاقستان و کره در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

نازنین رحمانی و مریم امیدی پارسا در روئینگ دونفره سبک وزن جفت پاروی بانوان بر قله آسیا ایستادند. پاروزنان ایران در این ماده بالاتر از چین و کره، اولین مدال طلای روئینگ دونفره بانوان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

مهسا جاور در تک نفره سنگین وزن چهارم شد و در روئینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن مردان سیدمسعود محمدی و بهمن نصیری در رده دوم قرار گرفتند و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت نمایندگان کره و تایلند جایگاه اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رقابت فینال روئینگ دونفره تک پاروی سنگین وزن بانوان فرحناز عشقی و الیکا افشاری پنجم شدند.

برچسب ها: تدبیر24 ، رحمانی ، امیدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها