بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
هواداران ژاپنی بعد از شکست برابر عربستان رفتار جالبی از خود نشان دادند که باعث تعجب سعودی‌ها شد.
تدبیر24»جدال دو تیم ژاپن و عربستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که در ورزشگاه الجوهره جده برگزار شد با یک گل به سود عربستان به پایان رسید تا هر دو تیم با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم جواز حضور در روسیه را به دست آورند.

هواداران ژاپنی که برای حمایت از تیم ملی کشور خود به ورزشگاه رفته بودند بعد از بازی رفتاری از خود نشان دادند که باعث تعجب رسانه های سعودی شدند.

آنها کیسه های پلاستیکی با خود به ورزشگاه آورده بودند و بعد از بازی با وجود شکست تیم خود نه تنها صندلی پرت نکردند بلکه زباله های خود را جمع کردند که این باعث شد تا رسانه‌های سعودی به ستایش از آنها بپردازند.

سایت الریاضیه اینگونه تیتر زد: ژاپنی ها با وجود شکست زباله های خود را جمع کردند.

یک هوادار ژاپنی در پاسخ به خبرنگار عربستانی که دلیل این کار را پرسیده بود، اینگونه پاسخ داد: چنین کاری بر ما واجب و ضروری است . ما با وجود شکست از دیدن بازی لذت بردیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها