بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
منابع امنیتی مصر اعلام کردند در اثر درگیری بین نیروهای دولتی و نیروهای تندرو در شهر عریش، دو شبه نظامی کشته و تعدادی از نیروی دولتی زخمی شدند.
تدبیر24»منابع امنیتی مصر اعلام کردند، دست کم پنج نظامی مصری در شمال صحرای سینا در درگیری بین نیروهای امنیتی و یک گروه مسلح زخمی شده‌اند.

این منابع تشریح کردند، افراد مسلح به مراکز امنیتی در شهر عریش حمله کردند و نیروهای امنیتی نیز متقابلا تیراندازی کردند که در نتیجه دو تن از مهاجمان کشته و تعدادی از نیروهای دولتی زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای مصری تلاش می‌کنند گروه‌های تندرو را در شبه جزیره سینا ریشه کن کنند که خطرناکترین آنها گروه "انصار بیت المقدس" است که از گروه تروریستی داعش پیروی می‌کند.

از زمان عزل محمد مرسی، رئیس جمهور سابق مصر در ژوئیه ۲۰۱۳، گروه‌های مسلح در مصر فعالیت خود را بیشتر کرده‌اند و در اثر درگیری‌ها تاکنون صدها تن از نیروهای امنیتی و غیرنظامیان در صحرای سینا و در دیگر نقاط مصر کشته شده‌اند.

برچسب ها: تدبیر24 ، شبه نظامی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها