بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: حزب اتحاد ملت کشتار مسلمانان میانمار را محکوم می‌کند.
تدبیر24»علی شکوری راد در سومین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: عمیقا از نسل کشی در میانمار متاسفم و حزب اتحاد ملت این جنایات را محکوم می کند.

وی ادامه داد: اولین کنگره سراسری حزب در سالن اجلاس سران برگزار شد و دومین کنگره بعد از اخذ مجوز 6 ماه پیش به صورت درونی برگزار شد و ما امروز شاهد برگزاری سومین کنگره هستیم. حزب اتحاد ملت بدون چشم‌داشت در عرصه های سیاسی کشور شرکت کرد.

وی با بیان اینکه تیغ رد صلاحیت ها مانع از آن شد که بسیاری از افراد از شرکت در انتخابات باز بمانند اظهار داشت: در سخت ترین شرایط انتخابات سال 94 برگزار و خوشبختانه پیروزی حاصل شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها