بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
یک نوجوان مشهدی در چاه 5 متری سقوط کرد.
تدبیر24»شامگاه چهارشنبه، حادثه‌ای مبنی‌ بر سقوط نوجوانی حدوداً 10 ساله در داخل چاهی به عمق تقریبی 5  متر توسط شهروندان به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و نجاتگران از سه ایستگاه شماره 29، 38 و 8 به محل حادثه واقع در بلوار 22 بهمن مشهد اعزام شدند.

براساس این گزارش، به دنبال حادثه مذکور که در هنگام بازی کودکانه پسر 10 ساله در اطراف چاهی خشک (چاه طرح اگو)، به عمق تقریبی 5 متر اتفاق افتاده بود، نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه، فرد حادثه‌دیده را ضمن رعایت نکات ایمنی به سطح منتقل و وی را که دچار ترس و اضطراب شده بود، برای مداوا و اطمینان از سلامت وی تحویل تکنسین‌های اورژانس دادند.  

بنابراعلام کارشناسان این سازمان، در بررسی‌های اولیه، علت بروز این حادثه عدم نصب محافظ مناسب در محل و نبود سرپوش بر روی دهانۀ چاه گزارش شد.

بنابراین گزارش، نجاتگران آتش‌نشانی ضمن کشیدن نوار هشدار در اطراف محل و اقدامات ایمنی لازم به عملیات خود خاتمه دادند.

ایوب خجسته، سرپرست ایستگاه 29 آتش‌نشانی، بیان کرد: حفر چاه در هر مکانی، حتی محل‌های خلوت و دورافتاده، حتماً باید اصول ایمنی وعلائم هشداردهنده در اطراف چاه و مقابل دید افراد و رهگذران قرار گیرد، تا از بروز این گونه حوادث پیشگیری شود. هنگام وقوع حوادث چاه از نزدیک شدن به حلقه چاه باید خودداری شود؛ چرا که این امر ممکن است باعث سقوط اشیاء و یا ریزش خاک بر روی فرد سقوط‌کرده به درون چاه شود.

خجسته افزود: شهروندان در زمان مواجه با این حوادث ضروری‌ست ضمن حفظ خونسردی با شماره تلفن ۱۲۵ به سازمان آتش‌نشانی اطلاع دهند و از فاصله دور و از طریق صدا، به فرد سقوط کرده آرامش دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها