بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید در تدوین فیلم و کتاب های دفاع مقدس نقش نیروهای انقلابی شفاف سازی شود.
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولان استانی در سالن شهید نیکخواه استانداری برگزار شد اظهار کرد: در تدوین فیلم و کتابهای  دفاع مقدس باید مطالب همانطور که صورت گرفته منعکس شود تا صداقت و درستی عمل و اقدام آشکار شود و در این بین نیز باید نقش نیروهای مختلف انقلابی در آزادسازی و درگیری‌ها به صورت بارز و شفاف نمایان شود.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید آثار دفاع مقدس به طور کامل حفظ و بازسازی شود خاطرنشان کرد: حفظ آثار جنگ و دفاع از حریم با توجه به آیات و روات متعدد یک اصل و وظیفه شرعی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی  تاکید کرد: پرداختن به نقش روحانیت درهفته دفاع مقدس باید در اولویت برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس قرار گیرد و برجسته باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، روحانیت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها