بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
تیم فوتبال شانگهای SIPG علی‌رغم شکست در بازی برگشت مقابل گوانگجو موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
تدبیر24»تیم‌های فوتبال گوانگجو و شانگهای SIPG چین از ساعت ۱۶:۳۰ در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف هم رفتند که تیم شانگهای موفق شده بود در بازی رفت با ۴ گل مهمان خود را شکست دهند.

در دیدار برگشت نیز شاگردان اسکولاری در تیم گوانگجو موفق شدند ۴ گل به مهمان خود بزنند و بازی را به وقت اضافه بکشانند.

در وقت‌های اضافی هر کدام از دو تیم یک بار دیگر موفق به گلزنی شدند تا با توجه به قانون لیگ قهرمانان آسیا (که پس از تکرار یک نتیجه در دو بازی رفت و برگشت، در وقت‌های اضافه همه چیز مساوی می‌شود) سرنوشت تیم پیروز به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم شانگهای توانست میزبان خود را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و در مجموع با احتساب پنالتی‌ها با حساب ۱۰-۹ راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

گل‌های گوانگجو را در این دیدار ریکاردو گولارد (۳ بار) و آلن (۲ بار) به ثمر رساندند و برای شانگهای نیز هالک گلزنی کرد.

تیم شانگهای از دقیقه ۹۸ با اخراج وانگ ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

حریف شانگهای فردا از میان اوراوا ردز و کاوازاکی ژاپن مشخص می‌شود.

همچنین در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی دیشب الهلال عربستان موفق شد با سه گل العین امارات را شکست دهد تا نخستین تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا لقب گیرد. در ادامه این دیدارها و در منطقه غرب از دقایقی دیگر پرسپولیس در امارات مهمان الاهلی عربستان است. دیدار این دو تیم در بازی رفت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. همچنین در آخرین بازی این مرحله نیز تیم‌های فوتبال ژاپنی کاوازاکی و اوراواردز از ساعت ۱۵ فردا (چهارشنبه) برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم فوتبال کاوازاکی موفق شد در بازی رفت با حساب ۳ بر یک میزبان خود را شکست دهد و کارش را برای صعود راحت‌تر کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، گوانگجو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها