بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
وزیر خارجه قطر در دیدار با رئیس‌جمهور ترکیه در آنکارا درباره مسائل مشترک و تحولات بحران قطر گفتگو کرد.
تدبیر24»محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر روز سه شنبه با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه دیدار و درباره مسائل مشترک و تحولات بحران میان قطر و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس گفتگو کرد.

وی با مولود چاووش اوغلو، همتای ترکیه‌ای خود نیز دیدار و گفتگو کرد.

عربستان، بحرین، امارات و مصر از پنجم ژوئن روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده و این کشور را به مداخله در امور داخلی این کشورها و حمایت از تروریسم متهم کردند.

کویت و آمریکا برای حل بحران میان دوحه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نقش میانجیگر را ایفا می‌کنند.

در همین راستا، علی خلفان المنصوری، نماینده دائم قطر در دفتر سازمان ملل در ژنو گفت: کشورهایی که تروریسم فکری را در پیش گرفته و شهروندانشان را از حق آزادی بیان محروم کرده‌اند این‌ها هستند که باید کارنامه و اوضاع خود را اصلاح کنند نه اینکه بیایند و دیگران را سرزنش کنند.

وی گفت: قطر با بحران شورای همکاری خلیج فارس با درایت و اقتدار و با اقدامات سیاسی و دیپلماتیک سنجیده برخورد کرد. قطر از زمان آغاز بحران تأکید دارد که مذاکره تنها راه برای حل این بحران است، برای همین از میانجیگری کویت استقبال و بر لزوم حل بحران در چارچوب شورای همکاری خلیج فارس تأکید کرد. قطر همچنان مذاکره را تنها راه برای حل این بحران می‌داند.

المنصوری گفت: قطر نیازی ندارد از کارنامه‌اش در زمینه مبارزه با تروریسم دفاع کند. تلاش‌های قطر در این راستا برای همگان آشکار است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها