بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
جمعیت کرگدن‌های جاوه‌ای در جهان به حدود ۶۰ راس کاهش پیدا کرده و همین امر موجب شده که این جانور در گروه گونه‌های در معرض انقراض قرار گیرد.
تدبیر24»این گونه جانوری که زمانی در چندین منطقه مختلف جنوب آسیا زندگی می‌کرده اکنون تنها در یک زیستگاه و غربی‌ترین نقطه جاوه پیدا می‌شود.

پارک ملی "ujung kulon" در منطقه جاوه یکی از امن‌ترین نقاط برای کرگدن‌های جاوه بوده اما کارشناسان محیط یست معتقدند زیستگاه آخر این موجودات نیز با تهدیدهای متعددی همچون هجوم انسان‌ها روبه‌رو است.

رییس این پارک ملی گفت: تاکنون چندین نفر هنگام ارتکاب اقدامات غیرقانونی در منطقه مرکزی و جنگل‌های این پارک دستگیر شده‌اند. همچنین هجوم بشر به مناطق حیات وحش در روند زندگی حیوانات اختلال ایجاد می‌کند و می‌تواند برای تلاش‌های انجام گرفته در مسیر حفاظت از محیط زیست مخرب باشد.

به گزارش مونگابی، کارشناسان نگران هستند این فعالیت‌های غیرقانونی روند تلاش‌های مربوط به افزایش تعداد کرگدن‌های جاوه‌ای را متوقف کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها