بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
سرمربی بوروسیا دورتموند از جاه طلبی‌های خود قبل از شروع اولین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان گفت.
تدبیر24»بوروسیا دورتموند امشب (چهارشنبه) در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید برابر تاتنهام در ویمبلی دیدار کند. دورتموند آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ در این ورزشگاه برابر بایرن مونیخ دیدار کرد که ۲ بر یک بازنده شد.

پیتر بوش سرمربی دورتموند قبل از این دیدار در نشست خبری خود گفت: اولین بازی همیشه سخت است و دشواری‌های خاص خودش را دارد ولی فلسفه ما در این دیدار فرق نخواهد کرد و مثل بقیه دیدارها در این دیدار نیز برای برد به میدان خواهیم رفت. به نظرم تاتنهام نیز مثل ما فکر خواهد کرد و می‌خواهد در خانه به برد برسد و به همین خاطر فکر کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم. باید شجاع باشیم تا بتوانیم به خواسته خودمان برسیم.

او در پایان  گفت: لیگ قهرمانان بالاترین رقابت باشگاهی در اروپا است و همه بازیکنان با انگیزه مضاعف در آن شرکت می‌کنند. من امیدوارم شروع خوبی در این لیگ داشته باشیم و بتوانیم از این گروه دشوار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

نوری شاهین که خود عضو دورتموند در فینال ویمبلی بود نیز در کنار  سرمربی خود در نشست خبری شرکت کرد و از انگیزه بالای زردپوشان برای مصاف با تاتنهام سخن گفت که در ومبلی ضعیف نتیجه گرفته است.

برچسب ها: تدبیر24 ، پیروزی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها