بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
سرمربی منچستریونایتد با وجود پیروزی سه بر صفر برابر بازل از نمایش شاگردانش گله کرد.
تدبیر24»منچستریونایتد دیشب (سه‌شنبه) در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با سه گل بازل سوئیس را شکست دهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از پایان بازی، گفت‌: فوتبال را خوب و با اعتماد به نفس بالایی شروع کردیم ولی بعد از این که گل دوم را به ثمر رساندیم بازی را جدی نگرفتیم و شروع به فوتبال نمایشی و پلی استیشنی گرفتیم که من اصلا این جور فوتبال را دوست ندارم. تصمیمات درستی در زمین نگرفتیم و خوش شانس بودیم که دروازه‌مان باز نشد. شاید سرنوشت این گروه به تفاضل گل بیفتد. می‌توانستیم نتیجه‌ بهتری کسب کنیم اما بعد از زدن گل سوم دیگر زمان کافی نبود و بازی به پایان رسید.

پل پوگبا به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و مروان فلینی به جای او به میدان آمد و اتفاقا گل اول منچستریونایتد را نیز به ثمر رساند.

"آقای خاص" با تمجید از این بازیکن، گفت‌: من همیشه این را گفته‌ام که فلینی بازیکنی با توانایی‌های ویژه‌ است و حضور بسیار مفیدی در تیم دارد. او در این بازی هم به خوبی برای تیم کار کرد. درباره مصدومیت پوگبا نیز باید بگویم که تجربه به من می‌گوید او از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است و شاید چند هفته‌ را از دست بدهد.

منچستریونایتد باید در هفته‌ پنجم لیگ برتر برابر اورتون در اولدترافورد به میدان برود که این بازی تقابل وین رونی و روملو لوکاکو با تیم‌های سابقشان است.

برچسب ها: تدبیر24 ، مورینیو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها