بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص اینکه تعویض‌های او طلایی بوده،‌خاطرنشان کرد: ما با تعویض بازیکنانی مثل منشا، رسن و مصلح بهتر شدیم و به موفقیت هم رسیدیم چرا که خون تازه‌ای در تیم ما به راه افتاد و باعث شد نتیجه بگیریم.
تدبیر24» برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال الاهلی عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم برای آنکه بازی خوبی را انجام داد و یک پیروزی بزرگ مقابل الاهلی کسب کردند. ما در تمام دقایق بازی مسلط بودیم و جنگیدیم، تک به تک بازیکنانم موفق ظاهر شدند و مقابل الاهلی یک بازی خیلی خوب را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: از هوادارانمان چه در ایران و چه در ابوظبی که به ما کمک کردند تا به بازی برگردیم و به نتیجه دلخواه برسیم تشکر می کنم تا با یک بازی دراماتیک ما بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

سرمربی پرسپولیس با ستایش از عملکرد محسن ربیع خواه که عنوان برترین بازیکن زمین نیز انتخاب شده گفت: او موفق شد نقشی که بین دفاع و هافبک و چیزی که از او خواستیم را به بهترین شکل به انجام برساند. من به او بابت این عملکرد تبریک می گویم.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا شما تیم بهتری بودید یا الاهلی با اشتباهاتش فرصت این پیروزی را داد گفت: من در کنفرانس روز گذشته هم گفتم آنها 8 ملی پوشان دارند به علاوه سوما که در تیم سوریه بازی می کند اما زمانی که برابر الهلال، الوحده و الریان قرار گرفتم گفتم که این سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است. صعود ما در کنار الهلال به این مرحله نشان دهنده اثبات ادعایی است که داشتم. الاهلی تیم خوبی بود اما ما امروز خیلی بهتر بازی کردیم و بیشتر جنگیدیم و پیروزی را جشن گرفتیم.

وی درباره بازی با الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی ما با الهلال یک بازی ۵۰ _۵۰ است. کسی نمی تواند این بازی را پیش بینی کند. در بازی رفت و برگشت در ۲ بازی با این تیم به نتیجه مساوی رسیدیم. الهلال پر افتخارترین تیم آسیاست و من بازی شب گذشته این تیم را دیدم. آنها خیلی قوی هستند و بازی ما با این تیم یک جنگ تمام عیار است. در این بازی هر تیمی بیشتر و بهتر بجنگد برنده است.

برانکو درخصوص اینکه نکته مثبت الاهلی در بازی امشب مقابل پرسپولیس چه بود افزود: من دوست ندارم درباره نکات مثبت و منفی تیم مقابل صحبتی کنم چرا که همه تیم‌ها نکات مثبت و منفی دارند و همین مسائل است که نتایج را در بازی‌ها رقم می‌زند. ما مقابل الاهلی به راحتی نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم چرا که وقتی بازی مساوی شد نمی‌توانستیم خیلی راحت حمله کنیم چون در آن صورت شاید گل می‌خوردیم و نمی‌توانستیم فقط دفاع کنیم و نمی‌دانستیم باید چه کاری انجام دهیم. شاید حملات چشم بسته ما باعث می‌شد که گل بخوریم و برای همین است که می‌گویم الاهلی تیم قوی بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درخصوص اینکه تعویض‌های او طلایی بوده،‌خاطرنشان کرد: ما با تعویض بازیکنانی مثل منشا، رسن و مصلح بهتر شدیم و به موفقیت هم رسیدیم چرا که خون تازه‌ای در تیم ما به راه افتاد و باعث شد نتیجه بگیریم. ما فصل گذشته فقط 13 بازیکن داشتیم و دستمان روی نیمکت خالی بود اما امسال بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم که می‌توانیم تعویض کنیم. بازیکنانی مثل منشا، رسن ، محرمی، نعمتی و ... روی نیمکت ما حضور دارند و می‌توانیم هر زمانی که می‌خواهیم از آ‌نها استفاده کنیم و آنها قادر هستند نتیجه را برای فینال عوض کنند.

وی خاطرنشان کرد: امشب علی علیپور عالی بازی کرد و همه انرژی‌اش را در بازی گذاشت اما وقتی منشا به زمین آمد قدرت هجومی‌مان را حفظ کردیم و با آمدن مصلح که سرزن است از سانترها استفاده کردیم، داشتن نیمکت قوی نقطه قوت امسال تیم ما است.
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها