بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
هواداران خشمگین تیم الاهلی عربستان پس از شکست برابر پرسپولیس خواهان اخراج سرمربی اوکراینی شدند.
تدبیر24»هواداران تیم الاهلی عربستان به دنبال شکست 3 بر یک تیم محبوب خود در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برابر پرسپولیس ایران و عدم راهیابی به بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار پیام‌های تندی در شبکه‌های اجتماعی خواستار اخراج ربروف، سرمربی مطرح اوکراینی شدند.

هواداران تیم الاهلی با انتقادهای شدید از عملکرد ربروف و چند بازیکن همانند عمر السومه شکست 3 بر یک برابر پرسپولیس 10 نفره را غیر منطقی و نشانه ضعف فنی سرمربی اوکراینی دانستند. آنها از سران باشگاه الاهلی خواستند تا با توجه به در پیش‌بودن هفته‌های زیاد باقی‌مانده از لیگ برتر فوتبال عربستان مربی جدیدی را جایگزین ربروف اوکراینی کنند.

تیم الاهلی عربستان با پذیرش شکست در بازی شب گذشته (سه‌شنبه) برابر پرسپولیس فرصت رویارویی با الهلال در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. این مساله حتی کام رسانه‌های عربستانی را نیز تلخ کرد که روزنامه الریاض نوشته بود: تیم الاهلی با عدم پیروزی برابر پرسپولیس شادی عربستانی‌ها را خراب کرد.

همچنین فرانک ربروف، سرمربی تیم الاهلی عربستان درباره شکست برابر پرسپولیس گفت: از اتفاق‌های این بازی بسیار غمگین هستم. ما در آستانه پیروزی بودیم اما کارمان را تا انتها به خوبی انجام ندادیم. تمام بازی‌ها برای الاهلی مهم هستند و فرصت کافی برای صحبت درباره شکست برابر پرسپولیس نداریم. باید با قدرت به بازی‌های لیگ عربستان بازگردیم.

وی افزود: همه بابت شکست در بازی با نماینده ایران مسئول هستند و نمی‌توانم گناه حذف را متوجه کسی کنیم. ما در نیمه‌دوم باید توپ و بازی را کنترل و شتاب نمی‌کردیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، الاهلی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها