بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
رئیس فدراسیون والیبال کشورمان دیشب در یک برنامه زنده تلویزیونی میزان دریافتی سرمربی تیم ملی والیبل را اعلام کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مجله مهر، «نوش جونش». این، واکنش مجری برنامه «ورزش از نگاه ۲» به اعلام رقم دریافتی سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال بود. «پیمان یوسفی» که دیشب در برنامه زنده ورزش از نگاه ۲ روبروی «محمدرضا داورزنی» و دیگر مهمانان والیبالی اش نشسته بود، پس از پخش کلیپی از گفتگو با سرپرست تیم ملی والیبال و اشاره «خوش خبر» به حقوق ۱۷ هزار یورویی ولاسکو، راجع به میزان دقیق حقوق ولاسکو پرسید که داورزنی گفت:«حقوق آقای ولاسکو ماهانه ۱۷ هزار یورو بدون کسر مالیات است که مبلغ مالیاتش را می پردازیم و با بقیه هزینه ها تقریبا به ماهی ۲۲ هزار یورو می رسد.که البته او خیلی بیشتر از این ها برای ما می ارزد.»

با این حساب می توان گفت سرمربی آرژانتینی و محبوب تیم ملی والیبال، ماهانه حدود ۸۰ میلیون تومان به عنوان حقوق دریافت می کند.

ولاسکو که سومین سال حضورش در ایران را می گذراند و تیمش، درخشان ترین نتایج تاریخ والیبال ایران را گرفته است، امروز در آخرین بازی جام بین قاره ای برابر ژاپن هم، روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست. ایران در این رقابت ها که با شرکت ۶ تیم برتر جهان انجام می شود تا به حال تیم های قدرتمند امریکا و ایتالیا را شکست داده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها