بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
یک کارشناس هواشناسی گفت: با ورود جریان بادهای شدید به کشور، در روزهای پایانی هفته شاهد کاهش دما و بارندگی در برخی مناطق خواهیم بود.
تدبیر24»فریبا گودرزی گفت: امروز شاهد افزایش دما در نوار شمالی کشور خواهیم بود و 4 الی 8 درجه دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از اواخر هفته دمای هوا تا حد 6 الی 10 درجه کاهش یافته و جریان باد‌های شدید در برخی مناطق آغاز می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در پی کاهش دما وزش باد در استان‌های مازندران، مناطقی از اردبیل، گیلان، غرب گلستان، شدید پیش بینی می‌شود و شاهد بارش باران و رگبار خواهیم بود.

وی عنوان کرد: براساس ورود جریان‌های شدید با به کشور احتمال وزش باد و رگبار همراه با بارش باران باران در مناطق شمالی آذربایجان‌شرقی و ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، در روز پنجشنبه وجود دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، هوا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها