بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
رهبر حزب کنگره مردمی سراسری یمن و رهبر جنبش انصارالله بر لزوم حفظ وحدت میان این دو جبهه هم‌پیمان در یمن تاکید کردند.
تدبیر24»خبرگزاری سبأ در بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله و علی عبدالله صالح، رهبر حزب کنگره مردمی سراسری یمن تماس تلفنی داشتند که در این تماس تحولات در یمن، روابط شراکت میان این دو جبهه و هم‌پیمانانشان جهت رویارویی با متجاوزان و دفاع از وطن و اداره امور کشور بر اساس قانون اساسی و قوانین و توافق سیاسی امضا شده میان دو طرف در روز ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۶ و دیگر توافق‌های امضا شده میان دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

طبق گزارش خبرگزاری سبأ، علی عبدالله صالح و عبدالملک الحوثی در جریان این تماس تلفنی دیدگاه‌های همسوی خود را بیان کرده و بر اهمیت حفظ انسجام جبهه داخلی و وحدت و صرف تمامی تلاش‌ها جهت مقابله با ائتلاف متجاوز در تمامی جبهه‌های نبرد تا تحقق پیروزی قاطعانه علیه ائتلاف متجاوز و ناکام گذاشتن طرح‌هایش برای بر هم زدن انسجام اجتماعی ملت یمن تاکید کردند.

در همین حال، نبیل علی الصوفی از رهبران حزب کنگره مردمی سراسری یمن اعلام کرد: این تماس تلفنی در زمانی صورت گرفت که رهبران این دو جبهه نشستی را در صنعاء داشتند که در جریان آن مسائل حل نشده به صورت شفاف مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها