بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
ابروفراخ جانشين رئيس ستاد برگزاري جشنواره شب هاي فرهنگي رشت خبر داد:
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري شهرستان رشت از برگزاري جشنواره شب هاي فرهنگي رشت در بلندترين برج كشور خبر داد.
تدبیر24»مونا ابروفراخ در گفتگويي در خصوص جزئيات اين جشنواره بيان داشت: برای نخستین بار جشنواره شب های فرهنگی این شهرستان بصورت رایگان به مدت دو شب در تاريخ ٢٣ و ٢٤ شهريور ماه در برج میلاد برگزار می شود.وي افزود:
برج میلاد برای نخستین بار شاهد یک رویداد فرهنگی مختص شهرستان رشت است و این شهرستان می تواند پتانسیل های اجتماعی، فرهنگی، آداب و سنن، صنایع دستی، خوراک شناسی، آیین ها، موسیقی فولکوریک و مردم شناسی خود را برای ۱۴میلیون مخاطب به صورت رایگان برگزار نماید. ابروفراخ تاكيد ورزيد:
این اولین بار است که یک شهرستان در کشور می تواند به تنهایی رویدادهای فرهنگی خود را در برج میلاد به نمایش بگذارد و معمولا رویدادهای فرهنگی برج میلاد، مختص یک استان است و نه یک شهرستان به تنهایی.
  معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري شهرستان رشت خاطرنشان كرد: به دلیل سکونت اقوام مختلف در رشت، چند گروه محلی از اقوام تالش، گالش و گیلک در این رویداد فرهنگی حضور دارند و با اجرای موسیقی اقوام موجب غنای این برنامه می شوند.اين مسئول بيان داشت:باید گفت هرچنداین جشنواره مختص یک شهرستان است اماسطح اندیشه ای این جشنواره در سطح ملی وبا نگاه نزدیکی و دوستی هرچه بیشتر اقوام میباشد بنابراین بادعوت از دوستانمان از قومیتهای گوناگون دراین جشنواره گامی کوچک دراین راستا برمی داریم. ابروفراخ در خصوص ديگر اهداف و برنامه هاي جشنواره فرهنگي شب هاي رشت افزود:
رشتی ها در جشنواره فرهنگی رشت باارایه سفره ای از غذاهای رشتی،صنایع دستی وموسیقی و آيينهاي این شهرستان و دعوت وقدر دانی از مفاخر رشت سعی دارند مهمان نوازی خود را بیشتر نشان دهند. وي در خاتمه خاطر نشان كرد:
علاقمندان برای شرکت در جشنواره «شب های فرهنگی شهرستان رشت» می توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۳ شب های ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه در برج میلاد حاضر شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها