بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از یک برنامه تلویزیونی انتقاد کرد.
تدبیر24»امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی شش بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم زیرا به اندازه صد هزار نفر به ما انرژی دادند. بازیکنانم با دل و جان باز ی کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

او اضافه کرد:‌ بعد از ظلمی که به من شد بازی کردن بسیار سخت بود. ما از شش بازی تنها دوبار میزبان بودیم و آن برنامه‌ای که باید از حق ما دفاع می‌کرد این کار را نکرد. زیرا او تنها یک وسیله است. برای این حرفم دلیل دارم و نمونه آن این است که چرا در مورد بازی نکردن مسعود شجاعی در دیدار ایران و سوریه هیچ حرفی را به میان نیاورد و یا درباره مسائل دیگر سکوت کرد. تمام واقعیت این است که او با امیر قلعه‌نویی مشکل دارد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: چرا باید نامه‌ای که در خصوص رضا شکاری است سه روز در فدارسیون فوتبال بماند و قبل از اینکه به باشگاه ذوب آهن ارسال شود به یک برنامه خاص تلویزیونی داده شود؟ در بازی قبلی به تیم ما ظلم زیادی شده اما اگر من مربی این تیم نبودم چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. چنین رفتارهایی باعث می‌شود سوالی پیش آید که مدیریت فدارسیون ما چرا این کارها را انجام می‌دهد؟

وی در باره تقابل با استقلال خوزستان و دیدار این تیم با شاگردان منصوریان اظهار کرد: خوشحالم در این دیدار با تیم ویسی مسابقه دادم. تیم‌های ویسی ضد فوتبال بازی نمی‌کنند. همچنین رسیدن بازیکنان مصدوم ما نظیر مهدی ‌پور به پیروزی ما کمک کرد. هفته بعد نیز مقابل استقلال بازی داریم اما نام حریف برایم تفاوتی ایجاد نمی‌کند ما برای نتیجه گرفتن به میدان می رویم.

او در پایان درباره افت چمن فولادشهر توضیح داد:‌ چمن این ورزشگاه رو به ضعیف شدن است. بعد از دیدار با سایپا این چمن شصت روز کار می‌خواهد تا چمن‌های جدید در این زمین کاشته شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، قلعه‌نویی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها