بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کیهان ملکی را شاید بیشتر از هر کاراکتری با نقش دانشجوی پزشکی در سریال روزگار جوانی به یاد بیاوریم،‌اما او از حذف شدن و کم کاری و به نوعی روزگار پیری یک بازیگر سخن می گوید.
تدبیر24»کیهان ملکی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کم کاری خود به دیباچه گفت: بخش اعظمی از دوستان ویترین و فعال شده اند و بخشی دیگر هم حذف شده اند که من در این گروه قرار دارم. سعی میکنم از این بستر برای خودم فرصت های شاید بهتری رقم بزنم.

وی ادامه داد: در این مدت من فیملنامه های زیادی خوانده ام، اما کم بودند فیلمنامه های خوب و قابل بحث. ما به دنبال کیفیت و مخاطب هستیم. در حال حاضر سینما بیشتر مخاطب دارد و تلویزیون ریزش مخاطب داشته است .

کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری چون: چرخ فلک،جاده قدیم، هوش سیاه 2،مرد هزار چهره ،همسایه ها به ایفای نقش پرداخته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها