بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
دیروز بود که هواوی اعلام کرد محصول جدید خود، Maimang 6 را 22 سپتامبر در چین رونمایی خواهد کرد؛ سپس تصاویری از این گوشی هوشمند که به عنوان اولین محصول هواوی با نسبت تصویری 18:9 شناخته می‌شود، منتشر شد. لحظاتی بعد تصاویر نمونه‌های اولیه Maimang 6 منتشر شد که تمام صحبت‌های گفته شده در مورد این گوشی را تایید می‌کرد. حال، بار دیگر تصاویر بیشتری فاش شده که امکان می‌دهد تا از تمامی جهات نگاهی به محصول جدید شرکت هواوی بیندازیم.
تدبیر24»جدای از عنوان اولین گوشی هوشمند هواوی با نسبت تصویری 18:9، این گوشی به خاطر داشتن 4 دوربین مورد توجه واقع شده بود. دو دوربین در جلوی دستگاه و دو دوربین در پشت آن؛ و البته وجود فلش LED در دوربین‌های جلو.
از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160، پردازشگر میان‌رده Kirin 659 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3240 یا 3340 میلی‌آمپری و رابط کاربری EMUI 5.1 اشاره کرد. ابعاد آن 156.2 در 75.2 در 7.5 میلی‌متر و وزن آن 164 گرم است. این گوشی خارج از چین با نام G10 یا G10 پلاس شناخته خواهد شد.

Maimang 6


برچسب ها: هواوی ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها