بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
خواننده دهه هشتاد موسیقی پاپ که از ماجرای ممنوع الفعالیتی عبور کرده است، از پاک شدن نامش از فهرست پرونده های خوانندگان دفتر موسیقی وزارت ارشاد گله کرد.
تدبیر24»مهراج محمدی خواننده مطرح دهه هشتاد موسیقی پاپ ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کم کاری های اخیرش در موسیقی گفت: من بعد از انتخابات اولی که جناب احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور انتخاب شدند ممنوع الفعالیت شدم و وقتی ممنوعیت کاری ام حل شد وارد فضایی از موسیقی شدم که نه نسل جدید مخاطبان و نه نسل جدید تهیه کنندگان و تولیدکنندگان موسیقی من را می شناختند از این رو آرام آرام از صحنه موسیقی کنار گذاشته شدم و علیرغم اینکه آثارم با استقبال مخاطبان رو به رو بود اما در فضای باندبازی و مجیزگویی ها گم شده و عطای کار در موسیقی را به لقایش بخشیدم.

وی ادامه داد: متاسفانه در آن سال‌ها فضای کار به گونه ای بود که به شدت دلسرد شده بودم و غیر از تک آهنگ هایی که برای دل خودم می ساختم و آنها را در رادیو پخش می کردم حضور جدی در عرصه موسیقی نداشتم تا اینکه در سال ۸۴ با همراهی ایلیا منفرد آلبومی را آماده کردیم که از نظر خودم در دوران خود یکی از بهترین کارها بود، اما متاسفانه این آلبوم منتشر نشد و ما تا سال ۹۴ مدام تلاش کردیم که آن را راهی بازار کنیم که این امر نیز میسر نشد. حتی زمانی که بنده به دفتر موسیقی وزارت ارشاد رفتم و درخواست مجوز کردم خانمی که کارمند دفتر بود به من اعلام کرد پرونده ای به نام مهراج محمدی در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و من با وجود انتشار سه آلبوم باید دوباره فرم پر کنم؛ موضوعی که تا مدت ها قلب من را آزار داد و هیچ گاه آن را فراموش نمی کنم.

محمدی بیان کرد: البته خدا را شکر که هنوز عده ای از دوستان در سازمان صدا و سیما پیدا می شوند که من را می شناسند و بعضا از ما سراغی می گیرند اما متاسفانه مسایل مالی هیچ جایی در تعرفه های قراردادی ندارد بنابراین ما هم ترجیح می دهیم که در این عرصه نباشیم و وارد روندی نشویم که در شان و شخصیت هنرمندان نیست. به هر صورت بنده در این سال ها گروه ارکسترم را حفظ کرده و هر از چندگاهی با هم تمرین هایی را انجام می دهیم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که با وجود حل شدن مشکل ممنوع الفعالیتی باز هم در فهرست سیاهِ دوستان قرار دارم.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: من هنوز بر این باورم همین آلبوم مشترکی که با ایلیا منفرد داشتیم و من شاهد تلاش های شبانه روزی او برای تنظیم و به روز کردن آلبوم بودم می تواند در مقایسه با تعدادی از آثار فعلی بازار به مراتب حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد اما همان طور که گفتم گویا ما هنوز در فهرست سیاه که نه بلکه در فهرست بالاتر از سیاه قرار داریم.  

دو آلبوم «بی خیال» و «ایلا» و قطعاتی چون «سپهسالار» با موضوع امام حسین(ع)، «ماه قبیله» با موضوع حضرت عباس، «بانو» با موضوع حضرت فاطمه (س)، «چفیه عشق» با موضوع شهدا، «حبل المتین» با موضوع حضرت رسول(ص)، «اشهد ان مولا» با موضوع حضرت علی (ع)، «خدایان صلیب» با موضوع حضرت عیسی (ع)، «هشتمین دریا» با موضوع امام رضا (ع) و «مسافر جمعه» با موضوع امام زمان (عج) از جمله آثاری هستند که تاکنون از این خواننده در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.  

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها