بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
رییس دانشگاه شاهد گفت: یکی از چالشی‌ترین مسائل پروژه‌های عمرانی،بحث تامین مالی این پروژه‌ها است و در این راستا در حال حاضر درگیر تامین منابع مالی برای پروژه‌های احداث دانشکده‌هایی هستیم که طراحی ساختمان آنها انجام شده است و تا پایان امسال کلنگ این دو پروژه زده می شود.

تدبیر24»دکتر کامیار ثقفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به مشکلات حقوقی دانشگاه شاهد اظهار کرد: مهمترین چالش دانشگاه مساله جایگاه حقوقی این دانشگاه و نحوه تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه شاهد است.

رییس دانشگاه شاهد در خصوص برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری کلیه بازوهای اجرایی، عملیاتی و فرهنگی دانشگاه اعم از تشکل های فرهنگی دانشگاه، هیات‌های مذهبی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی برنامه هایی را آماده می‌کنند و بر اساس برنامه تعریف شده فعالیت‌های فرهنگی انجام خواهد شد.  

وی ادامه داد: یکی از محور های مهم فعالیت دانشگاه شاهد به صورت طبیعی در حوزه فرهنگی است و برجستگی دانشگاه شاهد نسبت به برخی از دانشگاه‌ها که تنها ماموریت آموزشی و پژوهشی دارند این است که در حوزه‌های فرهنگی فعال‌تر عمل می‌کند. در همین راستا ما در عین اینکه اهتمام جدی به حوزه های آموزشی، پژوهشی داریم، حوزه فرهنگی  را نیز در محور برنامه های خود قرار می‌دهیم.

دکتر ثقفی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی دانشگاه شاهد و بهره‌برداری از ساختمان جدید پزشکی این دانشگاه اظهار کرد: احداث ساختمان جدید دانشکده پرستاری مامایی و دانشکده طب سنتی نیز در برنامه‌های آتی دانشگاه شاهد قرار دارد و به زودی احداث این دو پروژه نیز کلید خواهد خورد.

وی ادامه داد: البته آغاز احداث دو پروژه دانشکده پرستاری و مامایی و طب سنتی به عوامل زیادی از جمله تامین مالی بستگی دارد. 

رییس دانشگاه شاهد در پایان خاطرنشان کرد: یکی از چالشی‌ترین مسائل پروژه های عمرانی تامین مالی است و ما در حال حاضر درگیر تامین منابع مالی برای پروژه های احداث دانشکده‌ها هستیم، اما طراحی ساختمان آن‌ها انجام شده است و تا پایان امسال کلنگ این دو پروژه زده شده و احتمالا تا سه سال آینده کار احداث آن انجام خواهند شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کلنگ‌زنی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها