بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
در نخستین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن باید در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار بگیرند.
تدبیر24»در نخستین دیدار هفته‌ هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم بحران‌زده استقلال میزبان ذوب آهن اصفهان است. آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار خواهند گرفت که در شش بازی قبلی خود تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند و در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند.

استقلال که هفته‌ گذشته مقابل تیم صدرنشین پارس جنوبی جم با دو گل شکست خورد شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد.

اولتیماتومی که مدیران باشگاه استقلال به سرمربی جوان خود داده بودند به اتمام رسید و با تصمیم استقلالی‌ها دو کاپیتان با تجربه‌ این تیم یعنی مهدی رحمتی و مجتبی جباری از آبی‌پوشان کنار گذاشته شدند. هرچند هنوز وضعیت قطعی این دو مشخص نیست و منصوریان خواهان حضور آنها در تمرین شده است.

این‌ وضعیت در حالی رخ داده است که علیرضا منصوریان با جذب بازیکنان گران‌قیمت قول قهرمانی داده بود و اکنون باید به مصاف تیمی برود که یکی از مدعیان همیشگی نیمکت آبی‌ها هدایتش را بر عهده دارد. در آن سوی میدان نیز ذوب‌آهن اصفهان قرار دارد که هفته‌ گذشته موفق شد با شش گل، دیگر استقلال ایران یعنی استقلال خوزستان را در هم بکوبد. ذوبی‌ها با کسب ۹ امتیاز از شش بازی در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارند و در صورت پیروزی مقابل شاگردان منصوریان می‌توانند به سوم جدول رده‌بندی صعود کنند.

مرتضی تبریزی، آقای گل فعلی لیگ برتر فوتبال ایران پس از هفته‌ها توانست طلسم گلزنی خود را بشکند و چهار گل مقابل استقلال خوزستان به ثمر برساند. او در حال‌ حاضر انگیزه زیادی برابر استقلال دارد. در پیش‌فصل، شایعات زیادی مبنی بر پیوستن او به جمع استقلالی‌ها مطرح بود.

دیدار دو تیم ساعت ۲۰ چهارشنبه ۲۹ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سایر دیدارهای هفته هفتم، پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها