بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان پس از نشست بیش از یک ساعته با وزیران خارجه ۱+۵ در جمع خبرنگاران ایرانی گفت: جلسه مشخصی بود که در آن تاکید شد نگرش‌ها بر برجام مبتنی بر رویکردی همه جانبه و چند جانبه است نه یک جانبه و یک قطعنامه شورای امنیت نیز آن را مورد تاکید قرار داده است.
تدبیر24»محمد جواد ظریف در ادامه گفت: در این جلسه موارد نقض مواد ۲۶،۲۸  و ۲۹ برجام و کوتاهی آمریکا در اجرای تعهداتش را که از ابتدای امر شاهد آن هستیم، مطرح کردیم و همه کشورها بر ضروت اجرای تعهدات از سوی همه طرف ها تاکید کردند.

وی گفت: با توجه به این که ایران اعتقاد داشت آمریکا تعهداتش را اجرا نکرده و لفاظی هایی که توسط آمریکا صورت می گیرد و به ویژه سخنرانی بسیار سخیفی که توسط  رییس جمهور آمریکا انجام شد، نشان دهنده دور بودن  آمریکا از واقعیات دنیا است.

ظریف درباره نتیجه این نشست با بیان این که این جلسه غیر رسمی بود و این طور نبود که در انتها تصمیم گیری خاصی انجام شود، افزود: این جلسه برای نشان دادن اجماع  تمامی اعضای ۱+۵ در رعایت برجام بود.

وزیران ایران و ۱+۵ عصر روز چهارشنبه به وقت محلی پشت درهای بسته به مدت یک ساعت و نیم گفت‌وگو کردند.

این دومین نشست برجامی در سطح وزیران خارجه بود که در نیویورک انجام می شود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها