بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که شور حسینی باید آمیخته با شعور حسینی باشد، بر استفاده از طلبه‌های جوان در سطح هیئت‌ها تاکید کرد.
تدبیر24»آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در همایش عاشوراییان، ویژه مسئولان و مداحان هیئات مذهبی خرم‌آباد، که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بزرگی و اهمیت زمین کربلا همین بس که عظمت و بزرگی کعبه، به عظمت و بزرگی کربلاست.

میرعمادی، مسئولان و مداحان هیئات مذهبی را پرچم‌داران امام حسین(ع) دانست و گفت: مسئولان و مداحان هیئات چراغ امام حسین(ع) را زنده نگه می‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام در خصوص ویژگی‌های امام حسین(ع) تصریح کرد: بنابر حدیث پبامبر اسلام شفا در خاک امام حسین(ع) است، اجابت دعا در تحت قبه و زیر گنبدش است و امامت از نسل امام حسین(ع) است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری منظم جلسات عزاداری هیئات و به‌کارگیری اشعار و محتوای مناسب با محوریت عاشورا، تاکید کرد: شور حسینی باید آمیخته با شعور حسینی باشد.

امام جمعه خرم‌آباد خطاب به مسئولان و مداحان هیئات مذهبی گفت: عزاداری‌ها باید آمیخته با عقل، منطق و فهم باشد و باید انسان با احساسات پاک عزاداری کند.

میرعمادی با تاکید بر رعایت حق‌الله و حق‌الناس در عزاداری‌ها، اضافه کرد: عزاداری‌ها باید تاثیرگذار باشد کمااین که نباید هیئات مذهبی تا پاسی از شب عزاداری کنند، به‌طوری‌که اسباب نارضایتی مردم فراهم شود.

وی با تاکید بر استفاده از طلبه‌های جوان در سطح هیئت‌ها، ادامه داد: با تبیین واقعه کربلا به محتوای عاشورا بیشتر توجه شود و همواره جلسات عزاداری توام با سخنرانی باشد.

امام جمعه خرم‌آباد، جلسات عزاداری امام حسین(ع) را زمینه‌ساز رشد و تربیت انسان دانست و افزود: جلسه امام حسین(ع) برای تربیت و تاثیرگذاری است لذا مسئولان هیئات از علما،  روحانیت و طلاب در تمام مراسمات عزاداری استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها