بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
۴ نماینده کوراش ایران با برتری مقابل رقبا راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های داخل سالن آسیا شدند و مدال برنز خود را قطعی کردند.
تدبیر24»در جریان رقابت‌های کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان ۴ نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان رفتند و با برتری مقابل رقیبان ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کردند.
در وزن ۹۰- کیلوگرم مجتبی زمانی مقدم، حاجی قلی اف از کشور میزبان را ۱۰ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی ایشاق از افغانستان را ۵ بر صفر برد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

در همین وزن شایان خیراندیش در دور نخست حریف خود را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز سالانس از فیلیپین را ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

 مجتبی نیک بین، نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه برابر شارما از هند به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز سعیدوف از تاجیکستان را از پیش‌رو برداشت. او در نیمه نهایی مقابل بگالیف از کشور میزبان مبارزه می‌کند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کامران رستمی ابتدا عبدالرحمانوف از تاجیکستان را به‌دلیل غیبت حریف از پیش‌رو برداشت. او در نیمه نهایی نیز مقابل عمرخیل از افغانستان قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها