بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش برابر پارس جنوبی جم، به شدت از داور مسابقه انتقاد کرد.
تدبیر24»دیدار تیم‌های سایپا و پارس جنوبی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی دایی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: هردو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. در نیمه دوم به غیر از ۱۰ دقیقه اول کل بازی دست ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. آمده بودیم ببریم تا جایی هم به هدفمان رسیدیم ولی تا یک حدی تلاش ما جواب می‌دهد. با یک سوت الکی سه امتیاز بازی را از ما گرفتند و ما را تا هفتم، هشتم پایین آوردند. (سایپا در پایان هفته هفتم در رتبه ششم جدول قرار گرفت)

او افزود: نمی‌دانم چه کسی باید رسیدگی کند. به هیچ عنوان نمی‌خواستم امسال درباره داوری صحبت کنم ولی در بازی با اکسین و پدیده داوری‌ها روند بازی را عوض کرد. امروز هم دستشان درد نکند!

او افزود: از دید من که کنار ایستاده بودم پنالتی نبود. باید مسیر توپ را دنبال کنید وقتی توپ را از محوطه جریمه دور کرده کدام داور با کدام استدلالی این را پنالتی می‌گیرد. آقای زرگر امروز چطور می‌خواهد بخوابد؟ همه کارهای ما را خراب کرد و من به او خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی سایپا ادامه داد: من نمی‌دانم چه چیزی بگویم. مگر می‌شود همه چیز به ضرر ما بشود ولی بقیه تیم‌ها مثل آب خوردن پنالتی بگیرند. عین آب خوردن زحمت یک تیم را به باد دادند. تیم ما جوان است و آنها دارند ما را نابود می‌کنند. بعد آقای زرگر خنده تحویل من می‌دهد. اگر پنالتی نبود باید زرگر داوری را کنار بگذارد.

دایی اضافه کرد: حالا نگاه کنید که زرگر داوری را کنار می‌گذارد یا نه؟ مدام می‌خواهم ساکت باشم و درباره داوری صحبت نکنم ولی سر تیم من را می‌برند. نمی‌دانم چطور به این راحتی حق را ناحق می‌کنند. مدیریت باشگاه هم نسبت به بازی‌های قبلی باید واکنش نشان دهد. ما لال شدیم و چیزی نگفتیم ولی وقتی سر ما را می‌برند به ما فشار می‌آورد.

برچسب ها: تدبیر24 ، داور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها