بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که مأموران پلیس راهور پایتخت از صبح امروز در آماده باش کامل بوده و وضعیت ترافیکی پایتخت به ویژه در اطراف مراکز آموزشی و مدارس تحت کنترل و مدیریت پلیس است.

تدبیر24»سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه حضور در مدرسه پسرانه شاهد فیروزکوهی در منطقه 11 تهران پس از نواختن زنگ مهر ، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و این دانش‌آموزان هستند که رفتارشان فرهنگ و هویت آینده کشور را می‌سازد. آنچه که من در میان دانش‌آموزان می‌بینم این است که خوشبختانه دانش‌آموزان افراد قانون‌مداری بوده و اگر چیزی را برخلاف مقررات ببینند ضمن رعایت احترام به والدین خود و بزرگترها، تذکر می‌دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور به دنبال گسترش روابط خود با دانش‌آموزان و فرهنگ‌سازی از این طریق است، تصریح کرد: بیشترین تعداد همیاران پلیس در شهر تهران است و این برای ما ارزشمند است که بتوانیم با دانش‌آموزان در ارتباط باشیم.

مهماندار همچنین با تشکر از مسوولان شهرداری و آموزش‌و پرورش گفت: همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقای مهارت‌ها و آموزش‌های دانش‌آموزان دارد و ما خوشحالیم که از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف استفاده شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی پایتخت افزود: از مدت‌ها قبل برای مدیریت و کاهش ترافیک اول مهرماه در سطح شهر تهران برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم و خوشبختانه دستگاه‌های مختلفی از شهرداری و دیگر نهادها با پلیس در این زمینه همکاری داشته‌اند. در ابتدای مهرماه همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، حدود 30 درصد افزایش حجم ترافیک داشتیم که البته این موضوع با آماده‌باش کامل ماموران راهور کنترل شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس در اطراف مدارس و مراکز آموزشی به ویژه مدارسی که در هسته مرکزی و معابر اصلی واقع شده‌اند، مستقرند، گفت: خوشبختانه گزارش‌های رسیده ما حاکی از آن است که وضعیت ترافیکی در اطراف این مدارس نیز مطلوب و تحت کنترل پلیس بود.

مهماندار همچنین با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای ابتدای مهرماه گفت: عملیات عمرانی در معابر اصلی در نیمه نخست مهرماه ممنوع است. همچنین کامیون‌ها و خودروهای بار و خدمات  به ویژه کالاهای سوپرمارکتی نیز حق ندارند که از ساعت 5:30 تا 10:30 روزهای شنبه تا چهارشنبه نیمه نخست مهرماه وارد طرح زوج یا فرد شوند و در صورت ورود به دلیل تخلف در محدوده ورود ممنوع، جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه باید قدر دانش‌آموزان و آینده سازان این کشور را بدانیم، خاطرنشان کرد: امروز در مدرسه‌ای هستیم که به نام شهدا مزین شده و این برای من افتخار بزرگی است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میان یادگاران شهدا و خانواده آنان حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا، مهماندار در ابتدای این مراسم، از تعدادی از دانش‌آموزان با اهدای گل تقدیر کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها